sobota 26. července 2008

Nový TRX.

Při pokusech znovu oživit Packet Radio a hlavně APRS se mi odporoučel v mém stařičkém Kenwoodu TH25E koncový stupeň. Řeknu to rovnou, že tomu pomohla i chatrná anténa tvořená lamb 1/4 drátem píchnutým do konektoru a přilepená k oknu. Co se dalo dělat, ale i tak jsem už nějakou dobu šilhal po nějakém novějším zařízení.
Jelikož jsem hodně spořivý a mám už nějaké zkušenosti s nákupy na Internetu (hlavně z modelářských potřeb) volba padla na to, koupit si ručku taky přes net. Dolar je v této době (červenec 08) na velmi nízké úrovni, říkám si, teď je ta pravá doba. Dlouho jsem pečlivě vybíral, volba nakonec padla na dualband Yaesu FT-60 a nechal si ho poslat z www.hamcity.com za $179.

Objednávka v hamcity byla bezproblémová, celková cena vč. poštovného $224, zaplaceno přes Paypal, výměna pár emailů s borcem z hamcity, následující den odesláno. Čekal jsem jak se k tomu postaví naše celní úřady a zda mi dorazí balíček s razítkem "Bez cla" tak jak jsem zvyklý z www.hobbycity.com .... bohužel nestalo se ... celníci zareagovali a tak mi napočítali DPH. No v každém případě cena podstatně nižší, než "akční" cena v jakémkoliv českém kvelbu. Navíc je to verze FT-60R a ne FT-60E, tudíž dá se s tím vysílat i mimo amatérská pásma (kromě cell a AIR pásem). Baliček dorazil za 8 dní a nepoškozen. Přiložený 110V adaptér rovnou skončil v koši (dvakrát jsem kontroloval jestli není 110/220V, prostě nebyl), ale mě to nějak nevadilo, výstup měl 12V a jen 200mA .

Opravdu dobrá volba, původně jsem uvažoval o VX-3, ale rozhlas FM příjmač se mi zdal zbytečný Přepych :), místo toho jsem raději zvolil 5W výkonu na OBOU PASMECH !!!. Tož asi tak.

Foto zásilky z Hamcity.com z USA.


Žádné komentáře: