sobota 26. července 2008

Rádioamatérský staronový začatek

Moje první koncese se datuje někdy od roku 1994, začal jsem tehdy na CB, jako student elektrotechnické průmyslovky a už tehdy věděl, že u CB určitě nezůstanu. Prvními kroky mě tehdy provedl Roman OK2URV a za jeho účastí složil i zkoušky tehdy v Přerově. Úspěch u zkoušek jsme zapili v nadražním pajzlu při čekaní na vlak :), rád na tu dobu vzpomínám. Aktivita zprvu pouze na převaděči OK0D, pak nějaké direkty na 2m a hlavně provoz Packet Radio. Nejvíce mě zajímala právě technika, jako operátor jsem nebyl příliš dobrý :). A jelikož už začínám mít depky z Internetu, z práce, kterou dělám a tak, vracím se zase zpět rádiu.

A jak jsem na webu jednoho rádioamatéra četl heslo:

Něvěřte v krizi rádia, krize je v nás.

Rád doplním odkaz, až to zase najdu.

Žádné komentáře: